Guide til dig som skal have en kosmetisk behandling

Guide til dig som skal have en kosmetisk behandling

”Jeg skulle have gjort det noget før.” – det er en sætning, vi hører tit. Det er bare ikke nemt for alle at skulle tage springet og få en kosmetisk behandling. Gør det ondt? Bliver resultatet unaturligt? Hvad hvis det går galt?

Bare rolig, du vil kun komme til at fortryde, at du ikke gjorde det. Det siger vores kunder i hvert fald. Hos N’AGE er vores konsultationer altid gratis og uforpligtende. Det er vigtigt for os, at du er tryg igennem hele processen.  

Så er næste step bare at komme ind til en konsultation. Men hvordan kommer det til at foregå? Vi har spurgt vores dygtige kosmetiske sygeplejerske, Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

”Mange kunder gør det hurtigt meget klart, at de ikke ønsker at se behandlede ud, men blot se friskere ud og få genskabt den tabte glød. Derfor søger de også en klinik som N’AGE, da vi går op i det æstetiske og naturlige udseende. De fleste ønsker bare at være den bedste version af sig selv.” – Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

Konsultation inden en kosmetisk behandling – sådan foregår det

”Ved din ankomst i klinikken bliver du budt velkommen i receptionen af én af vores smilende receptionister. Du tilbydes en café latte og et glas danskvand og får udleveret det, et spørgeskema du skal udfylde. Spørgeskemaet bruger vi som et redskab til din konsultation for at sikre, at vi kommer omkring alle dine ønsker. Dette sidder du med og udfylder på bedste vis, inden du bliver hentet af en kosmetisk sygeplejerske. Til konsultationen skræddersyer vi en helt personlig behandlingsplan til dig. Det er også her, du får samtykkeerklæringer med hjem om dine behandlinger.” – Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

Hvornår kan man få en behandling?

”Det varierer lidt i forhold til hvilken behandling man ønsker. Ved de fleste behandlinger er der en betænkningstid på 48 timer. Det drejer sig bl.a. om behandlinger med Botulinum Toxin (også kendt som botox) og Restylane.” – Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

Better safe than sorry

”Vi er perfektionister, og det er vores fornemmeste opgave at guide og vejlede. Herigennem er det også vores pligt at afslå en behandling, hvis vi ikke ser, at det vil skabe netop dét resultat, som kunden ønsker. Æstetikken er så vigtig for os, og det gennemsyrer alt, hvad vi laver.” – Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

Mit bedste råd til dig:  

”Spring ud i det! SÅ mange af mine kunder fortæller, at de har overvejet en kosmetisk behandling det i årevis og været kede af deres nedadvendte mundvige, begyndende hamsterposer eller fedt på maven. “Hvis bare jeg havde trådt ind ad jeres dør noget før – hvis jeg bare havde turde gøre det”. Det hører jeg tit. Så kom ind til en konsultation. Vi vil elske at vejlede dig.” – Simone Gadeberg fra N’AGE i Vejle

Tak til vores mange glade kunder

5
22 timer siden
Nage Frederiksberg
Nage Frederiksberg er bare så god! Jeg fik en restylanebehandling ved Astrid, som var super...
Freja
5
14. nov 2021
Botox, Restylane, mm
Jeg er en fast kunde hos N'age og her især vil jeg rose Anne Neergaard,...
Consumer
5
10. nov 2021
Trygt sted at gå hen- samt få sparring og behandling.
Jeg har fået lavet laser behandling under mine øjne, og efter d 3. Behandling kan...
Lizette-Matricha Ranild
5
10. nov 2021
Filler behandling
Mit første indtryk af N'AGE ved Kongens Nytorv var meget positivt fra starten. Man mærker...
Mette
5
04. nov 2021
Så skete det igen!!!
Så skete det igen!!! Efter mange års kemoterapi, ligner jeg mildest talt,et meget gammelt Gråsteneræble!...
Line Palmer Lund
5
01. nov 2021
En rigtig god oplevelse
En rigtig god oplevelse ...
Amalie
5
30. okt 2021
Ved hvert besøg kan man altid regne med…
Ved hvert besøg kan man altid regne med jordnært professionel behandling og rådgivning, der er...
Tina
5
28. okt 2021
Rart sted at komme
Jeg var inde til min 1. behandling for at få fjernet mine karspræninger på næse...
Pernille Nielsen
5
27. okt 2021
Det er altid en udsøgt fornøjelse at…
Det er altid en udsøgt fornøjelse at træde ind til N'AGE. Alle medarbejderne er så...
Maria A
5
27. okt 2021
Imødekommende personale
Imødekommende personale, og med indlevelse i ens problematik. ...
Sanne