Disse handelsbetingelser er gældende for køb på vores webshop

PRISER:

Alle priser er inkl. 25 % moms i danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog excl. Færøerne og Grønland.
Enhver samhandel med udlandet, såvel indenfor som udenfor EU, sker alene efter forudgående aftale.
Fragten til udlandet afhænger af, hvor varen skal sendes hen og aftales fra gang til gang.

Disse handelsbetingelser er gældende for køb på vores webshop

Betaling

N’AGE modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

N’AGE bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

N’AGE leverer på alle hverdage. Vi sender samme dag, som ordren modtages.

Pakker sendes med DAO, og leveres direkte til din adresse med mindre dette ikke er muligt. Ved de få tilfælde, hvor der ikke kan leveres direkte til hjemmeadressen, vil pakken blive sendt til nærmeste pakkepost, og du vil modtage en besked herom. Vi sender en SMS- og mail, når pakken er på vej, og når den er leveret.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

N’AGE vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

N’AGE
KONGENS NYTORV 24
1050 KØBENHAVN K

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@nage.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Forseglede produkter kan kun returneres forseglet, og alle produkter skal returneres i original emballage.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke får købsbeløbet retur.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@nage.dk

Betingelserne er gældende pr. 1. januar 2006

Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Privatlivspolitik

Når du godkender handelsbetingelser, godkender du også vores privatlivspolitik.

Med venlig hilsen
n’age
Kgs. Nytorv 24
1050 København K

CVR: 25623223

Kurven er tom